Για τις επιχειρήσεις η τυφλή επιδίωξη του κέρδους δεν αποτελεί πλέον βιώσιμη επιλογή. Έχουμε φτάσει σε ένα σημείο όπου οι άνθρωποι θεοποιούν τα χρήματα, θέτοντας αυτή την απαξία ως κύριο στόχο στη ζωή τους. Οι Η.Π.Α. είναι η πλουσιότερη χώρα στον κόσμο. Είναι όμως μία χώρα ευτυχισμένη; Ήρθε η ώρα να αναζητήσουμε τις αξίες που έχουν χαθεί στο επιχειρηματικό πεδίο.
Για τις επιχειρήσεις η τυφλή επιδίωξη του κέρδους, αλλά...
Η σύγχρονη έρευνα γύρω από την ποιότητα ζωής των ατόμων με αναπηρία θεωρεί την εργασία ως μία σημαντική παράμετρο της ποιότητας ζωής τους, καθώς α. η εργασία παραμένει ένα πλέον σημαντικό πολιτισμικό γεγονός κατά τη διάρκεια μίας ημέρας και β. σύμφωνα με τα ίδια τα άτομα με αναπηρία δεν είναι ο χώρος στον οποίο απλώς θα βρεθούν που τους εμπνέει, αλλά η πραγματική εργασιακή απασχόληση, την οποία θεωρούν ως τον μεγαλύτερο σκοπό της ζωής τους.
...
Ένα κλασικό δίλημμα στο οποίο κάθε απόφοιτος παραδοσιακά βρίσκεται μετά το πέρας των προπτυχιακών σπουδών του είναι αν θα συνεχίσει την περαιτέρω εξειδίκευσή του μέσω ενός μεταπτυχιακού ή επαγγελματικού προγράμματος ή αν θα επιδιώξει την ένταξή του στην αγορά εργασίας.
Ωστόσο τα τελευταία χρόνια παρατηρείται μία αλματώδης αύξηση στη ζήτηση μεταπτυχιακών προγραμμάτων. Ο έντονος ανταγωνισμός στην αγορά εργασίας, η στροφή...
Λέξεις που χρησιμοποιούμε σχεδον καθημερινά. Λανθασμένα ή μήπως όχι; Ο όρος «brand», και αντίστοιχα «branding», μπήκε ξανά δυναμικά στη ζωή μας πριν από λίγα χρόνια.
H πραγματικότητα όμως είναι ότι η ιδέα του branding δεν είναι καθόλου καινούργια. Προϋπάρχει για εκατοντάδες, αν όχι χιλιάδες, χρόνια. Με την πάροδο του χρόνου αναπτύχθηκε και εξελίχθηκε, διατηρώντας όμως την αρχική της σύλληψη και σκοπό.
...