Μια πολύ συχνή ανησυχία που εμφανίζεται κυρίως σε νεοεισερχόμενους στην αγορά εργασίας σχετίζεται με τη συνέντευξη επιλογής προσωπικού. Ένα πλήθος ερωτημάτων εμφανίζεται από την πρώτη στιγμή που κάποιος μας καλεί για να μας κλείσει ένα ραντεβού για μια τέτοια συνέντευξη. Τι να φορέσω; Πως να πάω; Τι να πω; Τι να μην πω; Μπορώ να προετοιμαστώ κάπως;
Ας πάρουμε αυτά τα ερωτήματα και μάλιστα με ανάποδη σειρά....
Αγαπητοί φίλοι, στο σημερινό μας άρθρο θα αναφερθούμε στην αποτελεσματική στοχοθεσία, καθώς όλοι μας έχουμε αντιμετωπίσει το φαινόμενο "να τρέχουμε" μεν, αλλά ουσιαστικά να μην ξέρουμε που πραγματικά θέλουμε να φτάσουμε.Ο επιτυχημένος στόχος, πληρεί τα αρχικά της λέξης smart, όπως αναπτύχθηκε από τον πιονέρο του σύγχρονου management Peter Drucker στη μέθοδο Διοίκησης μέσω στόχων (Μ.Β.Ο.–Management by Objectives) το 1954.
...
Το marketing εξ' ορισμού είναι η διαδικασία η οποία ενώνει τον πελάτη με το προϊόν ή την υπηρεσία. Είναι λοιπόν προφανές ότι για να βρει πελάτες μία επιχείρηση, θα πρέπει να προβάλλει τα προϊόντα-υπηρεσίες της με τον σωστό τρόπο στους σωστούς πελάτες. Δεν υπάρχει μόνο ένας τρόπος να διαφημίσει κανείς τα προϊόντα του αλλά δεκάδες διαφορετικοί συνδυασμοί ενεργειών, ανάλογα με το προϊόν, το διαθέσιμο budget, την φάση ανάπτυξης της εταιρίας κτλ.
...
Η προετοιμασία αιτήσεων για μεταπτυχιακά είναι μία επίπονη, χρονοβόρος, απαιτητική, και πολύπλοκη διαδικασία.
Ο αυξανόμενος μάλιστα ανταγωνισμός για τις υπάρχουσες θέσεις στα καλά μεταπτυχιακά λόγω της αυξημένης τάσης για σπουδές στο εξωτερικό, την καθιστά ακόμα δυσκολότερη. Επιπλέον, η διαδικασία αίτησης δεν είναι μόνο η συλλογή των απαιτούμενων εγγράφων και η συμπλήρωση της αίτησης αυτής καθαυτής, όπως λανθασμένα πιστεύουν πολλοί. Για να φτάσει ο υποψήφιος στο σημείο να συμπληρώνει αιτήσεις...