Δωρεάν Μετακίνηση Ανέργων στα ΜΜΜ του ΟΑΣΑ.

rejoin entypwseis

Τα πρώτα λεπτά σε μια συνέντευξη για δουλειά είναι τόσο σημαντικά, που μπορούν να καθορίσουν το πρόσημο του αποτελέσματος, αν δηλαδή αυτό θα είναι θετικό ή αρνητικό. Και αυτό γιατί η εντύπωση που θα αφήσετε στον υποψήφιο εργοδότη είναι αυτή που θα σας ακολουθεί και κατά τη διάρκεια της συνεργασίας σας, αν αυτή προκύψει.

Στη σημερινή εποχή όμως είναι πολύ δύσκολο να κερδίσεις την προσοχή αυτού που συναναστρέφεσαι, μιας και ο ανταγωνισμός είναι τεράστιος και ο διαθέσιμος χρόνος των υπευθύνων στα τμήματα ανθρώπινου δυναμικού περιορισμένος.

Τι θα κάνατε λοιπόν, αν είχατε μόνο δέκα λεπτά για να περάσετε από το «κόσκινό» τους και να τους δημιουργήσετε μια θετική εντύπωση;

Προετοιμάστε μια ιστορία που θα τους μείνει πραγματικά αξέχαστη, μέσα από την οποία θα φανερώνονται στοιχεία και προσόντα που αναζητούνται για τη συγκεκριμένη θέση εργασίας. Θα πρέπει να περιλαμβάνει παράδειγμα δυσκολίας στην οποία αντεπεξήλθατε ή στόχου που πετύχατε σε επιχείρηση για την οποία εργαζόσασταν στο παρελθόν.

Δώστε βάση στη στάση του σώματός σας, μιας και αυτή συνδέεται άμεσα από τους εργοδότες με στοιχεία του χαρακτήρα, όπως, για παράδειγμα,  είναι η ανασφάλεια, η έλλειψη αυτοπεποίθησης, δυναμισμού ή θάρρους, ακόμα και με στοιχεία που έχουν να κάνουν με τις δεξιότητές σας. Κρατήστε την πλάτη σας ευθυτενώς χωρίς αυτό να φαίνεται επιτηδευμένο, μη σταυρώνετε τα χέρια σας σαν να βρίσκεστε μονίμως σε αμυντική στάση και περπατήστε στον χώρο με σταθερό βήμα.

Εξασκηθείτε για το τέλειο και πιο ελκυστικό χαμόγελό σας μπροστά από έναν καθρέφτη πριν από κάθε επαγγελματική συνέντευξη, ώστε αυτό να είναι φυσικό, να κερδίζει το ενδιαφέρον του συνομιλητή σας, να φανεί δείγμα καλού χαρακτήρα και ανθρώπου εμπιστοσύνης.  

Μην ξεχνάτε ποτέ τη χειραψία στην πρώτη γνωριμία, αλλά και κατά τον αποχαιρετισμό. Επειδή αυτή σε συνδυασμό με το χαμόγελο είναι η πρώτη εντύπωση, θυμηθείτε πως τα χέρια σας πρέπει να είναι ζεστά (το αντίθετο είναι ένδειξη άγχους και στρες), αλλά και στεγνά (πολλές φορές τα χέρια ιδρώνουν λόγω του άγχους).

Σπάστε τη μονοτονία του αυστηρού και επίσημου λουκ που δημιουργούν τα μαύρα ή γκρι σύνολα, που συνήθως προτιμούνται σε τέτοιες περιπτώσεις. Δεν χρειάζεται φυσικά να είστε υπερβολικές αλλά ένα αξεσουάρ αρκεί για να τραβήξει την προσοχή.

Μείνετε μακριά από τη φλυαρία, καθώς αυτή αποσπά την προσοχή του εργοδότη. Αντί αυτής προτιμήστε να είστε σαφείς και περιεκτικοί στον λόγο σας.

Απαντήστε στις ερωτήσεις που σας κάνουν σκεπτόμενοι όπως στον γραπτό λόγο, απαντήστε δηλαδή καθαρά και συγκεκριμένα.

Ο ενθουσιασμός είναι μεταδοτικός, για τον λόγο αυτό μην ξεχνάτε να δείχνετε πάθος και όρεξη για δουλειά. Δεν υπάρχει χειρότερο πράγμα για τον εργοδότη από το να αντιμετωπίζει έναν υποψήφιο εργαζόμενο ο οποίος νοιάζεται μόνο για το οικονομικό κομμάτι.

Ο εργοδότης ή οι υπεύθυνοι ενός τμήματος ανθρώπινου δυναμικού εξετάζουν καθημερινά δεκάδες βιογραφικά και υποψηφίους για τις θέσεις εργασίας των επιχειρήσεων τους, επομένως είναι πολύ λογικό να μην σας θυμούνται στο τέλος της ημέρας. Κάντε την παρουσία σας αισθητή στέλνοντας ένα ευχαριστήριο e-mail στο τέλος της συνέντευξης, που θα τονίζει ακόμα περισσότερο το ενδιαφέρον σας για τη συγκεκριμένη θέση εργασίας.


Ειρήνη Διαμαντακίδου, bovary.gr

Μοιραστείτε το

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

Αυτός ο ιστότοπος χρησιμοποιεί cookie από το Google για την παροχή των υπηρεσιών του, για την εξατομίκευση διαφημίσεων και για την ανάλυση της επισκεψιμότητας.
Η Google κοινοποιεί πληροφορίες σχετικά με την από μέρους σας χρήση αυτού του ιστότοπου. Με τη χρήση αυτού του ιστότοπου, αποδέχεστε τη χρήση των cookie.