«Γέφυρα Ζωής» Χρειαζόμαστε αρωγούς σ’ αυτό το ταξίδι.

rejoin gefyra zois logoΟ κ. Διονύσης Γουράνιος, είναι ένας δραστήριος, δημιουργικός άνθρωπος με όραμα και έργο ζωής. Το όραμα αυτό λέγεται «Γέφυρα Ζωής». Είναι ένας πολυχώρος που ανήκει στα παιδιά στο φάσμα του αυτισμού και στα παιδιά με νοητική στέρηση. Όπως μας λέει ο πρόεδρος κ Γουράνιος, «επιτέλους πήραμε τα κλειδιά της νέας μας στέγης». κ. πρόεδρε πείτε μας για αυτή την αλλαγή. Που μεταφέρεστε και τι θα γίνει με την παλιά...

Περισσότερα...

Θέλω να εξάγω. Πώς να προωθήσω το προϊόν μου στις ξένες αγορές?

rejoin export leaders fotoΑν έχετε ήδη δημιουργήσει το προς εξαγωγή προϊόν σας  και έχετε αποφασίσει σε ποια αγορά θα στοχεύσετε τότε το επόμενο βήμα είναι η προώθηση του προϊόντος σας σε αυτή την αγορά. 1. Ετοιμάστε την ηλεκτρονική σας παρουσία. Η δημιουργία ενός site ή e-shop, είναι το πρώτο και σημαντικότερο που έχετε να κάνετε. Την ηλεκτρονική σας παρουσία πρέπει να την δημιουργήσετε έχοντας υπόψη σας ότι εσάς κάποιοι πελάτες δεν θα σας δουν ποτέ, το site σας όμως θα το δουν και γι αυτό πρέπει να είναι...

Περισσότερα...

Πώς να νικήσετε την αναβλητικότητα.

rejoin now later fotoΑν έχετε πιάσει τον εαυτό σας να μεταθέτει σημαντικά καθήκοντα ξανά και ξανά, δεν είστε ο μόνος. Στην πραγματικότητα πολλά άτομα αναβάλλουν ως ένα βαθμό αλλά κάποιοι επηρεάζονται τόσο πολύ χρονικά από την αναβλητικότητα, που τους εμποδίζει να εκδιπλώσουν τις δυνατότητές τους και καταστρέφει την καριέρα τους. Το κλειδί για τον έλεγχο αυτής της καταστροφικής συνήθειας είναι να αναγνωρίσετε πότε ξεκινά η αναβλητικότητα, να...

Περισσότερα...

Low Budjet Marketing.

rejoin marketing foto2Marketing Χαμηλού Κόστους: Ναι, γίνεται. Μια από τις μεγάλες αλήθειες της εποχής είναι ότι το πρώτο έξοδο που κόβεται από τις επιχειρήσεις σε καιρούς κρίσης, είναι το marketing, με τη μορφή διαφημιστικών δαπανών, εκτυπώσεων κλπ. Αυτή η επιλογή των managers αποκαλύπτει δυο πράγματα: αφενός ότι αυτό που ο κόσμος κατανοεί ως marketing είναι στην ουσία το 10% από αυτό που πραγματικά είναι κι αφετέρου ότι έχει ριζώσει η πεποίθηση ότι ή έχεις (μεγάλο) budget ή δε κάνεις marketing. Σ’ αυτό το...

Περισσότερα...