Όπως αναζητούμε εμείς πελάτες, έτσι κι εκείνοι αναζητούν κατάλληλους προμηθευτές και συνεργάτες. Μια επίσκεψη, μια ερώτηση στο τηλέφωνο, ένα email μπορεί να αποτελούν έκφραση ενδιαφέροντος από ένα υποψήφιο πελάτη. Είναι πολύ σημαντικό για την επιχείρησή μας να αντιληφθεί τις ευκαιρίες που μας δίνουν οι υποψήφιοι πελάτες. Ας καταλάβουμε αρχικά ότι πρόκειται για ενδιαφερόμενους πελάτες και ας προσπαθήσουμε να τους μετατρέψουμε σε πελάτες αποτελεσματικά.
...
Μια φίλη μου έψαχνε σε site αγγελιών εργασίας και βρήκε την αγγελία, που θεώρησε ότι περιέγραφε την ιδανική θέση για αυτήν. Ενθουσιασμένη και βοηθούμενη από την ευκολία στην υποβολή βιογραφικού, που προσφέρουν οι ιστοσελίδες, ετοιμάστηκε να κλικάρει στο send του email της και να στείλει το βιογραφικό της. «Και η συνοδευτική επιστολή;» την ρώτησα. «Σιγά, ποιος την διαβάζει; Άλλωστε, βιάζομαι»!
Αυτός ο τρόπος σκέψης είναι το τυπικό λάθος των...
SocialMedia ή αλλιώς μέσα κοινωνικής δικτύωσης: Ένα αναπόσπαστο μέρος πλέον της καθημερινότητάς μας, τόσο πολύ που οι επιχειρήσεις δεν μπορούν να τα αγνοούν.
Από πολλούς ακούγεται η άποψη ότι τα socialmedia είναι μόδα. Άλλοι θεωρούν ότι τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ήρθαν για να μείνουν. Έχουμε όμως αρχίσει να συνειδητοποιούμε ότι οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης έχουν αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο γίνεται η επικοινωνία των επιχειρήσεων με το κοινό.
...
"Θέλω να κάνω κάτι δικό μου αλλά δεν έχω σκεφτεί ακόμη κάτι τόσο έξυπνο". "Ό,τι και να σκεφτώ, κάποιος άλλος το έχει ήδη κάνει". "Πρέπει να βρω την τέλεια ιδέα!" Πόσοι από εμάς δεν έχουν κάνει αυτήν την σκέψη ή έστω ακούσει κάποιο κοντινό τους πρόσωπο να την εκφράζει με παράπονο; Η παραπλανητική αυτή σκέψη γεννιέται συχνά γιατί "πρέπει κάπως να ξεχωρίσουμε από τους άλλους" αλλά έχει εξαρχής λάθος βάση. Ποια είναι αυτή; Ότι πρέπει η ιδέα μας υποχρεωτικά να είναι αυτή η μοναδική, η ρηξικέλευθη, η...